Gwiazda serialu „Gra o tron” twarzą L'Oreal. Reklamę nakręcono w Warszawie

Aktor Nikolaj Coster-Waldau znany z roli Jaimego Lannistera w serialu „Gra o tron” stał się nową twarzą L'Oreal. Wystąpił w najnowszej reklamie francuskiej marki, którą nakręcono w Warszawie.

Aktualizacja: 15.03.2019 16:35 Publikacja: 15.03.2019 16:25

Nikolaj Coster-Waldau

Nikolaj Coster-Waldau

Foto: Flickr, fot. Suzi Pratt

Duński aktor Nikolaj Coster-Waldau, któremu największą popularność przyniosła rola Jaimego Lannistera w serialu „Gra o tron” (ostatni sezon ukaże się 15 kwietnia w HBO, zobacz zwiastun tutaj), wziął udział w najnowszej kampanii reklamowej marki L'Oreal. 

W sieci ukazał się już spot, w którym Nikolaj Coster-Waldau promuje męskie kosmetyki serii Pure Charcoal. Są to maseczka oczyszczająca z węglem i żel do mycia twarzy przeciw niedoskonałościom. Aktor zachęca mężczyzn do dbania o czystą cerę, co uznaje za „czystą naukę”. 

Czytaj także: Kampania Converse. Gwiazda „Stranger Things” zmienia definicję słowa „dziewczyna” 

Zdjęcia do spotu kręcono w Warszawie, w starej lakierni FSO. Kampania została zrealizowana przez Papaya Films i Satellite My Love na zlecenie francuskiej agencji reklamowej McCann Paris. Wyreżyserował ją Mike Goubeaux, z kolei producentami wykonawczymi byli Polacy: Kacper Sawicki i Paweł Bondarowicz. Również polski zespół odpowiadał za scenografię i kostiumy.

Spot był kręcony w języku angielskim i jest skierowany do klientów z całego świata.

Duński aktor Nikolaj Coster-Waldau, któremu największą popularność przyniosła rola Jaimego Lannistera w serialu „Gra o tron” (ostatni sezon ukaże się 15 kwietnia w HBO, zobacz zwiastun tutaj), wziął udział w najnowszej kampanii reklamowej marki L'Oreal. 

W sieci ukazał się już spot, w którym Nikolaj Coster-Waldau promuje męskie kosmetyki serii Pure Charcoal. Są to maseczka oczyszczająca z węglem i żel do mycia twarzy przeciw niedoskonałościom. Aktor zachęca mężczyzn do dbania o czystą cerę, co uznaje za „czystą naukę”. 

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Izraelski rząd walczy z Al-Dżazirą. „To propagandowe ramię Hamasu”
Media
Brytyjskie gazety na sprzedaż. Pod naciskiem rządu wycofał się inwestor
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście